Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the updraftplus domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /data/2/2/221f9d01-bcbd-448d-8098-3fb0f5c6ccaa/holkyzrealitky.cz/web/wp-includes/functions.php on line 6114
Zamyšlení nad realitami s makléřkou Helenou Reichertovou – Holky z realitky

Merhautova 991/117

613 00 Brno

+420 777 550 162

+420 777 301 160

Po - Pá: 9:00 - 17:30

Jsme Vám k dispozici

Zamyšlení nad realitami s makléřkou Helenou Reichertovou

Co mě přimělo k tomuto zamyšlení? Je to právě současná často skloňovaná pandemie, která ovlivňuje naše životy, ať chceme, nebo nechceme. Množství reklam, změť internetových zpráv atd.

Co mě přimělo k tomuto zamyšlení? Je to právě současná často skloňovaná pandemie, která ovlivňuje naše životy, ať chceme, nebo nechceme. Množství reklam, změť internetových zpráv atd.
Protože já sama patřím ke stálicím mezi makléři na realitním trhu (pracuji jako realiťák už přes 20 let), donutila mě současná situace zamyslet se nad tím, jak jsem pracovala a jak pracuji nyní.
Před 20 lety nebyla reklama hlavním nástrojem, jak dát o sobě vědět. Bylo nás málo, méně bylo i prodávajících a trh s realitami se rozjížděl. Každé ráno znamenalo jít koupit do trafiky noviny s inzercí – ať už inzertní noviny nebo běžný denní tisk s reklamou. Pak jsem si v novinách našla realitní nabídku a volala jsem na takovou, která mě zaujala. Neměla jsem nabídku 40 nemovitostí, měla jsem nabídku 10 – 20 nemovitostí a starala jsem se o ně pečlivě s osobním přístupem. Nebyl to pro mě nikdy jen „obchodní případ“, ale byl a je to prodej, kdy musíte navázat osobní obchodní vztah s prodávajícím, abyste obchod dovedli k úspěšnému prodeji tak, aby byl každý spokojený. A tak to dělám i nyní. Není cílem mít v nabídce 40 nemovitostí a pro množství pak už nevíte, v jakém stadiu se který obchodní případ nachází. Reálně se v tom můžete ztratit a cesta zkázy nemovitosti je pak započata, nespokojenost zákazníka získává svůj rozměr.
Do telefonu mi nikdo nenadával do otravných realiťáků a většinou jsme se dohodli na schůzce. A pokud ne tak vždy vítězila slušnost a rozloučení, které Vás nerozhodilo. Schůzka probíhala vždycky příjemně a buď jsme se domluvili nebo ne. Ale nic jiného v tom nebylo – žádná zášť ani zloba. Většina majitelů nemovitostí neměla (a stejně ani teď nemá) zkušenosti s prodejem nemovitostí. Co ale proti dobám minulým máme všichni, je přítel internet a google a ten vše napoví. Je to prima. Já ho používám, všichni ho používáme, je to skvělá věc pro nás pro všechny.Jen s googlem je to jako s online překladačem, kam zadáte text a vypadne ven „něco“. Něco, co má spoustu chyb a nesmyslně poskládaných vět. Takže na kvalitní překlad je zkrátka dobré umět dobře mluvit daným jazykem, nebo si najmout odborníka v oboru. A stejně tak je to i s realitami.
Nikdy se necítím odborníkem v jakémkoli oboru po přečtení několika článků „jak na to…“ . Za to mnoho z nás je expertem v každém oboru, od opravy pračky, přes zedničinu až po bytový design, fotografování atd. Máme rekvalifikační kurz v oboru a jsme odborníci. Anebo ho ani nemáme, ale vyčetli jsme to na internetu. Že to má spoustu úskalí, to už si nikdo nepřipustí. Až když se něco stane… Hledáme právníka, realiťáka… Jenže AŽ se v realitách něco stane, může to být pořádný průšvih. Například peníze mohou téct tam, kde vůbec nemají co dělat. A to zmiňuji jen jednu obtíž, přitom jsou jich desítky.
Realiťák se musí orientovat ve spoustě věcí při prodeji a je to jen zkušenost z mnoha prodejů, která dělá z realiťáka kvalitního realiťáka. Dnes ráno už nevyrážím do trafiky (vždyť je jich už minimum), abych si koupila noviny, ale zapínám počítač a otevírám weby s inzercí, abych měla přehled. Kolegové nastavují tok naší firemní reklamy. Věnuji se probíhajícím obchodním případům a řeším nové zákazníky, kteří mi právě kvůli té reklamě napsali nebo zavolali. A ta to jde den za dnem.
Co zůstává pořád stejné, to jsou osobní setkání s vámi, s klienty, kterých si velmi vážíme.
Samozřejmé ale je, že setkat se můžete stejně se špatným realiťákem jako se špatným instalatérem, podobně jako s dobrým realiťákem nebo dobrým instalatérem. Na špatného instalatéra se ale zlobíte, až odvede špatnou práci. Proč realiťákovi téměř každý nadává a při tom ještě ani neví, jakou odvádí práci… Zvláštní doba…
Závěrem už snad jen – buďme k sobě trochu více lidštější a jednejme spolu s úctou.

O nás

Jsme realitka, která myslí na vás!
„Za 23 let aktivní činnosti na realitním trhu ve skupině 2 až 6 makléřů v týmu jsme úspěšně zrealizovali 1 623 obchodů s nemovitostmi!

Poslední příspěvky